- Lucia firande!

Ställde klockan på kvart över 5 för att gå upp och göra mig i ordning för lucia, men nej jag vaknar ju aldrig, är omöjligt att få upp mig på morgonen.. Men efter pappas 12 missande samtal och en smäll i dörren så kom jag upp.. Då var klockan 20 i 6, men jag hann faktiskt! hihi :-) Hur mysigt som helst med lucia, man känner verkligen att allt är så juligt förutom vädret då men det kommer ju kanske! Sen så gjorde vi klart filmarbetet för om vi blir klara med det får vi ledigt på fredag och en annan dag till eftersom vi skulle fått ledigt efter lucian, så det blir bra! Sen gick

Jag,Alisa,Felicia,Melker och Alle till Saga för att käka mackor, blev lite mer en det men så det ska vara ju haha :-) Vid halv 2 kom Morfar & Mamma o hämta mig för att åka till Ikea och hämta min säng, efter en lång tupplur i bilen och sen somnar hemma o sov i några timmar! Sen drog jag iväg på styrketräning.. Va man ju inte direkt uppladdad för när man var helt slut i hela kroppen... Men det gick bra!!

 

Dom senaste timmarna har Jag,Morfar,Pappa & Mamma byggt upp min säng och hylla, har renovera om! Får en tidig julklapp hihi.. Blev i alla fall skit snyggt, är bara tv:en och en lampa som ska sättas upp sen är det klart...Så nu kommer nog jag o Mamma pyssla om och massa inatt, kommer ändå inte kunna sova eftersom jag redan sovit i massa timmar idag... Men får en liten sovmorgon i morgon och sen är det filmning men världens bästa grupp!

 

Puss på er / A




Jag o Elin innan lucia tåget :-)




Min bätavän Nelly som blev Arbogas lucia. Love ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0