ny vecka, nya möjligheter!



Har jobbat på parkhallen hela helgen så har inte hunnit eller orkat skrivit någonting, det var riktigt roligt faktiskt!

så underbara människor.. Och det är ju inte varje dag man ser så mycket människor i Arboga, i alla fall inte jag.

 

- Söndag: så spendera jag dagen med mina fina vänner, åt och kollade julmarknaden! skit mysigt :-)

Linn hade ju även kommit hem, är ju inte varje dag man träffar henne nuförtiden.. Men på jullovet så!

I morgon så ska jag upp vid halv 6.... Lucia i morgon och har samling halv 7! kommer bli så enormt jobbigt att gå upp men lucia är ju mysigt och vi slutar direkt efter så det är ju skönt!

Så underbara dagar framöver, har filmvecka nu och nästa vecka är det bara pyssel och julshow! så otroligt skönt och ska verkligen bli skönt med jullov, jag går ju bara 4 dagar iskolan efter jullovet sen drar jag ju med mormor,morfar och massa utomlands till några häftiga länder! hihih

& jul och nyår längtar jag till ny! :-)


kyss / A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0