Underbar vecka!

otroligt mysig vecka!

 

I tisdags så var det träning, Zumba med fotbollen. Hur roligt som helst!

sen så åkte jag hem till mormor för lite mys, vid 8 tiden så kom Emmie,Madde,My & Felicia M upp och hämtade mig, vi åkte och köpte lite mackor och sånt, blev massa snack,film och roligheter :-) så underbar kväll, precis som i måndags. Sen blev jag kvar med Emmie, kollade på kort i 2 så somnade runt kvart över 4? haha.. va ganska trött dagen efter, men det var det värt!

Onsdag: Jätte skön dag i skolan, efter skolan så tog jag o mamma en promenad sen så åkte jag ner till Emmie för att vara hundvakt åt Amber eftersom hon skulle jobba  hela kvällen, så nelly kom förbi ett tag så vi färgade mitt hår och myste! faktiskt nöjd med håret, gillar att vara mörkbrun!




sommaren 08!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0