- John Bauer eller Vasa?

Så himla svårt och veta vad jag ska välja för gymasium, eller jag är helt säker på att jag vill gå samhälle, i alla fall som jag känner nu.. Men jag vet liksom inte om jag ska gå i arboga eller i västerås?!! så himla jobbigt..

 

* Vasa: Jag behöver inte pendla,vänta på försenat tåg eller komma hem sent på kvällarna, alla lärare verkar underbara och många av dom jag känner ska börja på Vasa och känner ju redan några där sen tidigare.. Men nu ska jag inte tänka på vad mina kompisar ska gå men ah ... Jag vill ju gärna hålla på med fotboll, finns det ens att välja där längre?

 

* John Bauer : mycket träning (fottboll) träffa massa nya människor, göra mycket praktiska saker och inte mycket läxor för man gör allting på skolan eftersom det är 3 timmars lektioner..

 

Har pratat med en del om båda gymnasierna men mest om John Bauer eftersom Nelly o Elin går där, så har ju fått reda på hur mycket som helst, och jag älskar ju att göra praktiska saker inte hålla på att anteckna ner vad en lärare säger om kung Adolf 11 typ?! Fyfan...

Har ju varit med samhälle på vasa, det verkade faktiskt bra men man vet ju liksom inte riktigt hur det är på en dag..

Så får ta och höra med nån/några från samhälle hur det verkligen är... Om någon går samhälle i Arboga och ser det här. Please help me haha :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

välj John Bauer, lovar att det är bättre där! tänk inte på att det kommer bli jobbigt att pendla, för man vänjer sig snabbt :) det är lätt värt det! :D

2011-11-28 @ 17:22:01
Postat av: Anonym

jaaaa ska tänka på det :*

2011-12-01 @ 23:00:51
Postat av: adelisa

john bauer!

2011-12-06 @ 17:37:56
URL: http://adelisaggrabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0