( Älskar helger! )

Fredag: Blev planka med Michelle på Secilia, efter det drog vi hem till mig

för idol o mys, trevlig kväll :-) var jätte längesen jag och mimmi träffades faktiskt!!

sen så la jag mig, var så sjukt trött men så klart blir jag ju så jäkla pigg när jag lägger sig i sängen haha, somnade vid halv 4, inte bra haha.

Lördag: KAOS morgon.... Först försover jag mig sen så glömmer jag kortet när jag och Agnes var på tågstationen för att ta tåget till Örebro för shopping, men tåget skulle gå om 6 minuter, men som tur så hade tåget blivit försenad några minuter så pappa hinner ner med kortet, och jag säger till Agnes - Fyfan det är inte varje dag man har sån tur i livet... Nej och det hade jag ju inte nu heller eftersom att tåget åkte iväg när jag kommer upp... Så jag kasta den där biljetten och var så jävla arg så vi tänkte men då åker vi till Västerås  som går 20 över och fick ta ut en ny biljett... Nej men så klart så ändrar sj att Örebro tåget kommer vid halv igen så då kunde vi ju åka på den biljetten jag slängde... Fyfan vad trött jag blir på mig själv ibland hahah!

Var i alla fall en jätte mysig dag i Västerås.Hittade lite smink, en bh och några par trosor nödvändiga saker!


Runt 9 kom Cajsa och hämta mig för att sedan åka ner och bowla med alla brudar!

Jag & Cajsa vann, så jävla grymma haha :) Efter det så satte vi kvar på bowlingen, hur mysigt som helst! Så underbara vänner har jag,helt sjukt!


kyss/ A





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0