( Helgen )

Fredag: Drog till Marieberg med Mamma,Mormor, Ida & Lina.. hittade riktigt mycket faktiskt.. skulle egentligen bara åka och titta lite, men såklart hittade jag massa :-) tänkte lägga upp senare vad jag köpt hihi.

senare på kvällen så kom Agnes & Cajsa hem till mig, blev mys framför idol hiih.

 

Lördag: Var på Ullvi med Agnes och kollade på Vård.. Var ju jätte intresserad av det förut,men jag vet fan inte längre! as svårt.. Tror inte jag vill gå där..

Sen hem och fira min Morbror som fyllde år,  love you!

efter en trevlig middag med släkten så drog jag och kusinen hem för fix, vid 10 åkte vi ner och mötte Agnes & Linn för att sedan bowla!! och jag vann haha... fuck you Linn haha:D

var i alla fall en riktigt trevlig kväll med brudarna,jätte kul och

träffa Linnsan som man inte ser så ofta gör längre :-( men får se

till och ses på helgerna hihi!

 

Söndag: Mys och film med Nelly hela dan, eftersom att vädret var förjävligt... vid 4 åkte jag ner o mötte upp Elin för att sedan dra på träning! såå braaa :-)

efter träningen blev det middag med Mamma,Pappa,Hannes & Emmie, mysig kväll!



du ska hålla käften.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0