(I don't know what to do)

 

 

Hallo..

Åkte ner till pops för att möta upp Jannika eftersom hon praktiserar där. Vi gick och mötte upp Nelly på Gäddgårdsskolan för att sedan gå till Stadsgården för fika och mys! Träffade även Elin och Mimmi där..  trevligt :-)Vid halv 6 kom Pappa och hämta mig, åkte upp till Nautilus och tränade mage,bröst och ben så känner redan nu att det tar, men så det ska vara ju!

Nu har jag precis varit ute och gott med Agnes, kändes att det var behövligt! skönt att bara kunna gå och prata om allting..

Nu hade jag tänkt ränsa min garderob som jag skulle gjort idag.. men det får jag

ta och göra en annan dag för jag ska lägga mig nu...

Åhh, nu vill jag bara ha snö och all julstämning! så himla mysigt... finns så mycket

mysiga och underbara saker som händer inom en kort tid hihi.

Lite av det grejorna jag vet en så länge:

  • Massa roliga aktiviteter som händer i skolan i December..
  • Se Luciatåget som Nelly är med i Arboga
  • Glögg,Julmust,Lussebullar,Julskinkan och all Julmat!
  • Min underbara kusin kommer hem efter en jorden runt resa!
  • Jullov!
  • Julklappsbyte & umgås med mina underbara vänner..
  • Träffa Släkten.
  • Julafton, lite tråkigt att inte hannes & emmies barn hinner komma innan jul,men får bli nästa jul hihi..
  • Nyårsafton
  • Min 16 årsdag,
  • Caribien kryssning med Mormor och Morfar...  Florida,Mexico,Jamaica,Haiti & Bahamas


vintern 2003 :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0