( Måndag )

Det var några som trodde jag mena nån speciell när jag skrev - du kan hålla käften under bilden i förra inlägget, men va ju menat till bilden haha. om ni trodde något  annat hihi :-)


Har spenderat min kväll tillsammans med Nelly och Jannika, blev bakning,snack och mys framför tv:en! mysig kväll med bästa tjejorna!

har faktiskt inte gjort så mycket mer haha. Men nu ska jag hoppa

in i duschen sen blir det att mysa sig ner framför nån bra film, gud så skönt!

 

5 veckor kvar i skolan och 2 av veckorna så har vi pyssel och film, det är även massa dagar som går bort för besök på gymnasium och massa annat, så kommer gå jätte snabbt.. Jag tycker allt går så snabbt nuförtiden, kanske för man blir äldre?..  Tyckte att förra hösten gick as segt! Nu är det snar Jullov liksom.. Det är fan sjukt!

 

kyss / A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0