( Mysig dag! )

Jätte skön dag i skolan idag, vanligtvis brukar onsdagar vara den värsta dagen på hela veckan, men nu veckorna innan jullovet så är det mycket annat man ska göra. Vi har alldeles för mycket prov framför oss nu

och det mår jag inte direkt så bra över, fyfaan.... :-(

Fick tillbaka SO- reflektionsrapporten idag, fick jätte mycket beröm av Uffe, och vårat grupparbete som Jag gjorde med Daniel & Felicia, vi gjorde ett radioprogram om buddismen som vi också fick hur mycket beröm som helst för, Uffe ville ha den för att visa andra elever framtiden, så var jätte kul! :-)

Efter skolan så blev det lite mys hemma, kollade lite nyårsklänningar med Emmie och käka. Sen mötte jag upp Nelly vid tågstationen, åkte till John Bauer i Västerås för att kolla idrott/samhälle där Nelly går, men hon var så gullig och visade mig runt och berätta lite om det, och jag tycker det verkar jätte bra! Men när jag kom hem hade jag fått ett brev från ett Elitfotbollsgymnasium i Västerås, så är lite sugen på det med... Får åka in och prov träna någon dag och sen söka, sen får jag väl se vad det lutar åt haha.


har blivit en hel del plugg i kväll, är snart klar med kärleksarbetet måste bara rätta och skit haha. Jag älskar verkligen att skriva och speciellt när man ska skriva om kärlek, så kul hihi!

Sen så avslutade jag min kväll med lussebullar,julmust framför Barca-Milan med hela familjen ♥


Nu vill jag bara att bebisen ska komma!!!

Puss / A


- You are a chapter from my life. I'm trying to forget about you all the time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0