( Tankeställare )

* Aldelles för lång skoldag
* Dollarstore med Mormor
* Käk med Alisa & Agnes
* Bio med Amanda,Alisa,Agnes,felicia & Emma :*
* Mys med Mamma framför Beck.

Nu: ska jag lägga mig i sängen och sova.. Har ju lovat att lägga mig tidigt nuförtiden
men det ska jag börja med imorgon haha!
Redan Torsdag imorgon och är snart helg igen, gud så underbart. Älskar helger!

Och hörrni ni som läser min blogg, förlåt för jag har så tråkig blogg.. Men jag ska försöka
göra bloggen roligare på något sätt, haha! Är det någonting ni vill veta om mig,något ni vill jag ska
berätta om eller något ni tycker jag ska göra här på bloggen,så är det bara att skriva en kommentar please!



Du är min dröm, men jag måste låta dig gå..





Jag och bästa Cajsa i September. Miss you

Kommentarer
Postat av: Asiat

Skriv ett inlägg om asiater varje dag!

2011-11-17 @ 15:08:38
Postat av: Anonym

Consum danne..... bar ide! ska bli kul o skriva om dig och dina flickor ;)

2011-11-17 @ 19:50:56
Postat av: emma

fin du är amanda! :*

2011-11-18 @ 20:44:41
URL: http://emmadahhl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0