( Tisdag )

Efter skolan gick jag en sväng förbi Hannes & Emmie, ,dom höll på att sätta upp stjärnor och massa fint hihi, jätte mysigt! sen mötte jag upp Elin för att gå och sola!

sen blev det en promenad hem i mörkret med massa snack, Sjukt att det är så varmt ute och det snart är December, i december måste det vara snö sen bryr jag mig faktiskt inte! kommer så väl ihåg förra året vad snabbt vintern kom och hur lång den var, ett rent

helvete vare faktiskt haha.


Vid 6 drog jag på Zumba med laget,  va mycket jobbigare den här gången men måste vara för jag inte fatta någonting  hur man skulle göra första gången, haha!

sen har jag bara ägnat min tid på massa fotboll och massage, perfekt tisdags kväll!


I morgon så ser dan ut att bli jätte bra. julbakning och massa julmys med Mamma och Emmie sen iväg till John Bauer med Pappa och Nelly för att kolla om jag fortfarande är intresserad av att gå på de Gymnasiet.

 

godnatt och kyss / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0