Äntligen tillbaka!! :)


jag har sån beslutsångest :-( Jag vet inte vad jag vill gå för gymnasium, ändrar mig hela tiden!
Helst av allt vill jag gå på Vasa där alla mina vänner kommer att gå, känns så himla jobbigt om jag skulle gå i en annan stad och bara lämna allt.. Man ska inte välja en skola bara för sina vänner ska gå där.. Hade det vart mindre plugg så skulle jag absolut välja Vasa.. men det är ju det  som oroar mig, jag är ingen plugg människa och vill helst hålla på att skriva uppsatser o göra mycket praktiskt för det är det jag är duktig på. Jag klara inte av att ha 3 prov på en vecka, skriftligt.. På Widenska i Västerås som jag är sugen på just nu gör mycket praktiskt och mycket saker jag gillar, även mycket fotboll och det vill ju jag hålla på med.Men det finns ju på Vasa också, FAAN vill kunna ta studenten och lika så balen i Arboga, det är där jag växt upp, levt hela mitt liv och  kunna göra det tillsammans med dom jag alltid känt, och att alla jag känner kan kunna se mig oss tillsammans!!
Jag mår så dåligt över det här :-( finns så mycket jag kommer sakna,finns vissa jag bara gått klass med i 3 år som det känns jag alltid gått med.. jag vill inte förlora det jag har.. jag kommer att sakna våran klass otroligt mycket, men den sista terminen ska vi ha roligt och se fram emot Göteborg,lärarmiddan,skolavslutningen och allt vad vi kommer att hitta på.. Jag kommer aldrig glömma det vi gjort tillsammans, älskar er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0