i am back again!

halloo nu är jag tillbaka igen, ärligt har jag faktiskt varit för lat för att gått in och skrivit här.

Men nu ska jag se till att blogga igen hihi :)

Idag så har jag varit på utvecklingssamtal som gick på ungefär 10 min, finns inget speciellt att ta upp nu när man går nian och ska snart sluta, efter det så åkte jag upp till mormor och umgicks lite med henne. Runt 6 så kom Emmie och hämtade mig sen så plockade upp Madde och åkte till My där Fell också var! Vi åt baugett,jordgubbar och massa goda saker, spelade spel och snacka om allt! Underbara :-) Och lite extra mysigt kväll eftersom vi hade Babyshower till våran fina Emmie, eftersom hon snart får barn så hade vi köpt  saker till lillen! Kan inte fatta att jag snart ska bli faster, overkligt! :)


/ Amanda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0