underbart väder!

Både igår och idag har det varit så himla fint väder ute, det känns seriöst som att det snart är maj och man väntar bara tills man kan slänga på sig shortsen, men tyvärr är det ju bara Mars.. Det värsta är ju att det kan vända lika snabbt så det börjar snöa ute igen men hopppas verkligen det håller sig så här nu. Skulle vara hur skönt som helst att börja våren redan i mitten av Mars! :-)

idag har jag bara pluggat och varit på föräldrar möte, planerat klart allting inför göteborg och det ser bra ut!
Imorgon har vi nationellt prov i fysik och jag känner att det kan gå hur som helst, har pluggat och pluggat men man vet ju aldrig vad som kan komma, men hoppas det går bra i alla fall :-)
Hade även matte prov idag som jag var skit nervös över men det gick faktiskt bra och på torsdag ska vi ha muntligt nationellt prov i svenska, så det har varit tufft den här veckan! Men snart är det över så är bara att bita ihop haha.
Det går ju faktiskt så himla snabbt, redan onsdag imorgon och snart kommer det vara helg igen.. Jag älskar att tiden går så fort, bara närmare och närmare sommaren! så rolig tid vi kommer in i snart hihi :-)

Nej nu ska jag sova, annars kommer jag dö imorgon på provet! vi ses :-)



- skolavslutningen 11 ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0